środa, 28 listopada 2012

2.

Hello :] Kolejny dzień chorowania. Do kaszlu doszedł mi jeszcze katar. Zdycham. Ale pociesza mnie czekolada. Kolejne uzależnienie :D 
Dzisiaj oczywiście cały czas w domu. Wstałam po 11:00, do powrotu taty z pracy (po 14:00) słuchałam różnych płyt, czytałam książkę i grałam w GTA. Nudy mega. Teraz siedzę w łóżku z laptopem i gadam z kumplem na skype. Przynajmniej mnie rozśmiesza, bo dzisiaj jest taki ponury dzień, że nic się nie chce. Zaraz chyba zmyję lakier z paznokci i sobie na nowo pomaluję. Powraca odwieczny dylemat - na jaki kolor ;D Ale nie chce mi się na razie o tym myśleć. 
Zastanawiałam się o czym dzisiaj napisać. W końcu, wymyśliłam. Dzisiaj dodam kilka zdjęć zrobionych przeze mnie w ostatnim czasie. Sorry, że tak mało napiszę, ale choroba mnie wykańcza i po prostu nie mam siły :) 
Tak, moje okulary. Odbija się mój ogród. Nie wiem co mnie wzięło na fotografowanie okularów ;D
Takie tam, kotek podglądający lawendę. Innego pomysłu nie miałam :p 
Dumle. Najlepszy baton na świecie. Ever <3 

Dodaję tylko 3 zdjęcia, bo więcej muszę poszukać :p Jutro też nie idę do szkoły, więc myślę, że koło południa coś napiszę. Ale zależy jak się będę czuła :c Na dzisiaj to tyle. Bye ! :))





2 komentarze:

  1. Myślę, że mój blog może ci się spodobać! Wejdź, komentuj, polub ; ) Będę ogromnie wdzięczna jeśli dodasz go do obserwowanych

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no nie obijamy się, czekam na kolejną notkę :D

    OdpowiedzUsuń